martes, 6 de marzo de 2012

Blog d'interès

Aquí enllaço l’adreça d’un blog que m’ha semblat molt interessant, no tant sols pel que s’explica sinó també per les pàgines que s’exposen, ja que crec que a partir d’aquests recursos es poden arribar a fer grans practiques educatives. A més, m’ha permès conèixer a un conta contes que m’ha agradat molt i que espero que el gaudiu igual que jo l’he gaudit avui és diu: Dani Miquel i el conte que més m’ha agradat fins ara és: “La princesa Ratolina”

Aquí us deixo l'enllaç al blog 

I el conte del que us he parlat és aquest: 


  Espero que us agradi!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

La música dels estels


Check this out on Chirbit

Musicograma: "Marcha Turca" 3r moviment W.A.Mozart

La marcha turca
View another webinar from mbaixas
TAMBÉ EL PODEU TROBAR AL YOUTUBE

La gallina ponicana

Breu història de Bon jovi