martes, 6 de marzo de 2012

Vídeo per a fer recapacitar...

Hola, ara ja feia temps que no em connectava ni actualitzava, per tant crec que ja toca i a més ho faré amb un missatge que jo crec que és força interessant per tots els / les mestres ja que és una carta d'un alumne al seu professor. Ahir vam engegar amb una nova assignatura del postgrau i vaig descobrir un blog on hi apareixia aquest video i em va agradar molt i alhora em va fer reflexionar sobre com m'agradaria fer de mestra i les possibilitats que tenim a les nostres aules de poder-ho fer. Bé aquí us deixo el vídeo i després afegeixo el meu comentari personal.


Bé, després d'haver vist el vídeo. La meva opinió personal és que seria genial si tots els/les mestres després d'escoltar i llegir això poguessim reflexionar sobre la nostra actuació pedagògica a les aules i canviar el que fem de forma més inadequada i apliquem coses noves basant-nos amb els missatges que se'ns mostra al vídeo, ja que d'idees a mi el vídeo me n'ha aportat un munt. Però hi ha una "pega" i és la quantitat de nens/es que tenim per aula, són  molts per una sola persona i seria perfecte que tothom tingués algú per ell sol per avançar de millor manera i fins i tot potser més ràpidament. Però, les condicions que tenim actualment ens limiten bastant. De totes formes crec que no ha de ser una excusa, com a mestres hem d'intentar donar el màxim de nosaltres mateixos i intentar portar a la pràctica les idees que hem pogut extreure d'aquest visionat, o d'altres llocs que ens ajuden a  millorar, però tot i així penso que els que "manen" haurien de replantejar-se la situació actual. En general de tot el que està passant ara amb el tema de l'educació però ja no em vull posar en política. Només us deixo el vídeo perquè us faci reflexionar i si podem, millorem perquè els infants ens ho agrairan i a més ells no en tenen cap culpa!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

La música dels estels


Check this out on Chirbit

Musicograma: "Marcha Turca" 3r moviment W.A.Mozart

La marcha turca
View another webinar from mbaixas
TAMBÉ EL PODEU TROBAR AL YOUTUBE

La gallina ponicana

Breu història de Bon jovi